eljen a szemtelenseg

 2009.11.16. 18:51

Hat sikerult. Beszoltam a tanaromnak. Annak a regi-ujnak, aki helyettesiti azt, akire ot lecsereltem. Nem szerencses a csillagallas, elismerem, de hat ket hetem ment el a negybol ugy, hogy egyik heten ezt a ket targyat ez a ket tanar tanitotta, aztan a masik heten masik targyat ket masik tanar. Nana, hogy nincs konyvem, melyiket vettem volna meg??

Most meg mar nincs ket hetem hatra, erre a kis idore minek? Hat ezt a valaszt Nicky, az ex- es pillanatnyilag Pierre-t helyettesito IELTS tanar nem igazan vette jo neven. A kovetkezo oran egymast kellett jellemeznunk, es persze egesz veletlenul en voltam a pelda a nagyszaju, pardon, a tanarno szerint "csupan" extrovertalt emberkere.

Sebaj, ha extrovertalt vagyok, annal jobb, azt vallalom.

Na de burkoltan meg is fenyegetett, mondvan, hogy o meg milyen kedves (hahh!), mert nem kuld ki az orarol es nem jelent az igazgatonal, hogy nincs konyvem. Hat holnap se lesz, juszt se! A hazifeladatot lefenymasoltam, az lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr71529905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása