krónika

 2010.06.18. 22:31

Mea maxima culpa....

A munka megvan azóta is, gyűröm, már megy annyira, hogy ne csesztessenek úton - útfélen, ettől kellőképpen frusztrált is a velem szemben ülő két zombi, de a hangulat összességében így sem jó. Meglepődtem, amikor átgondoltam, hogy az elmúlt tíz évben olyanokkal dolgoztam együtt, és főként egy helyiségben, akikkel jól kijöttem vagy egyenesen jó barátságban voltam. Szerencsés voltam. Meg leszek is.... Artur, aki mellettem dolgozik, nemzombi és a raktárosfiúk sem és nem ennél a cégnél szándékszom megőszülni.

Jelenleg komoly vetélkedés folyik amúgy a cégnél, mindenkinek van 4 csapata, akiket vakon húzott ki egy dobozból, és ezeknek szurkol. Így nincs vita, kinek ki a kedvence, stb. Vegyes a kép kellően, nekem Szerbiát, Svájcot, Olaszországot és Uruguayt sikerült húznom. Egész jól muzsikálok, második vagyok a sorban, mindjárt a küklopsz után... Nem mintha rajtam múlna, de amilyen meglepetések adódtak már eddig is ezen a focivébén, bármi lehet. 

A szurkolás viszont, ami itt megy, elképesztő. London az elmúlt hetekben fehér - pirosba öltözött, zászlók lógnak - lobognak gyakorlatilag mindenütt, legyen az magánlakás, középület, kocsiablak, játszótéri mászóka, bármi. Ha az angolok játszanak este, már délután kihal a város, a metrón - vonaton angol zászló mintával kifestett arcú emberek utaznak, mindenkin England póló van, este pedig az ÖSSZES pub csurig tele van. Pedig minden nagyobb utcában van vagy húsz...

Köszönöm mindenkinek, aki érdeklődött, egészséges vagyok, mint a makk.

Más okból hanyagoltalak Benneteket, ezért a mea culpa. Szerelmes lettem. Nyakig, fülig, ahogy csak lehet. Együtt vagyunk, amikor tehetjük, és nagyon boldog vagyok Vele. Magyar. (Mielőtt bárki a cappuccinoszínű csemetékről kezdene morfondírozni.)

Egy hét múlva hazaugrom egy lagzi erejéig, nem az enyém, vendégnek megyek. Pénteken oda, kedden vissza.

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr112092668

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Póniló 2010.06.20. 19:50:50

Fú, új poszt :-)
Úgy röhögnék most teli szájjal a hülye angolokon, ha nem nekik drukkolnék. Így inkább röhögök másokon, sajnos van kin (olaszok, franiák - utóbbiak több okot is adnak rá, de addig is Anelka FTW)

Petta 2010.06.20. 20:12:01

Mijaza FTW? Azt tudom, h mi a WTF.. :)))
Amúgy egész szép kis szappanopera van alakulóban. Mostan az egész francia válogatott csúnyán néz a kizárás miatt és nem megy edzeni, juszt se. Merhogy puszta sajtóértesülések alapjén zárták ki Anelkát... még megérjük, h a franciák nagyobb primadonnák leszenk, mint az olaszok. BTW, ma bealudtam az olasz meccsen, szörnyen szégyellem... de minden okom megvolt rá, rémes volt. :))

Póniló 2010.06.20. 20:59:42

FTW=for the win
komoly ez a francia botrány, de tény, hogy az a Domenech egy senkiházi. utálja is mindenki, pont oda való, ahová Anelka küldte. Az olasz meccs botrányos volt, csakúgy mint pár napja az angol

Fufó 2010.06.28. 14:33:54

Szia!
Az utolsó előtti bekezdésedet kommentálnám. :-)
Gratulálok! Légy nagyon boldog!
:-)
Puszi!
E.

jog-ász 2010.07.29. 09:45:52

na mi van?? a szelerem mindent megöl??a blogos kommunikációt biztos:)
süti beállítások módosítása