zsúfolt hét...

 2010.04.02. 23:04

Nem panaszkodhatom, eseménydús volt a hét, pedig még csak péntek van.

Hétfőn nekiindultam a munkakeresési támogatást meg tanácsadást folyósító helyi sóhivatalnak, amit JobCentre néven ösmer az átlag ittlakos. De nem jutottam el.... délre kellett volna mennem, de hosszú volt a vasárnap éjjel, meg a szombat éjjel is, és nem voltam kellően összeszedett hétfőn. Nemcsak a pénztárcám hagytam otthon, de a bérletem is lejárt és félúton vettem észre, hogy az útlevelem sem hoztam magammal, anélkül meg nem tudok intézni semmit. Szóval leszálltam, felhívtam őket és kértem másik időpontot. Aztán hazamentem regenerálódni. Nézem emailjeimet otthon, jön színházi ajánló, vendégszerepel Londonban a Kubai Nemzeti Balett társulata, a Hattyúk tavát táncolják az operában. Potom meg se mondom mennyiért, itteni viszonylatban nem drágán van nehány acciós jegy a kakasülőre. Noszarajta, beszereztem egyet a neten. Szerda estére.

Kedden véletlenszerűen bepottyantam este fél 7 felé a British Librarybe. Nemcsak könyvek vannak ott, hanem kiállítások is, rendszerint párhuzamosan több is. Ezúttal a Chopin születésének 200. évfordulója alkalmából rendezett kiállítást néztem és hallgattam végig, minden szakaszhoz kis oszlopon fejhallgató meg érintőképernyő, amin kiválaszthatta a pógár, melyik darabot szeretné meghallgatni, míg olvasgatja az életrajzi ismertetőket, korabeli báli meghívókat, újságcikkeket... Szerény... :))))))

Szerdán sűrű nap volt, először egy lakótársam kísértem az őt foglalkoztató ügynökséghez tolmácsként, aztán újra a JobCentre, ezúttal sikerrel jártam, röpke két óra alatt sikerült az összes hivatalnokon és kérdőíven végigvergődni. Nagy megkönnyebbülés volt végre túlesni rajta. Este pedig jött az előadás az operában!! Szép az épület, de nem erre figyeltem elsősorban. A zenekar többé - kevésbé pontos, a balett szép volt.

Csütörtökön állásinterjúval kezdtem a reggelt, az első igazi interjúm volt, titkárnői állás.

ÉS FELVETTEK!!!!!!!

NNaa.

kedden kezdek is, hehehe

ENnek örömére el is mentem úszni Krisztián barátommal. Utána pizzát sütöttünk és Baileyst ittunk. :)))

Ma meg a nap jó részét a Természettudományi Múzeumban töltöttük Szabi exlakótárssal és Krisztiánnal. ÓÓÓÓÓriási.... órákon át kószáltunk, de így se láttunk mindent. A szívem szakadt meg, az összes Attenborough - film kapható dvd-n.... olyan csodadolgokat árulnak... huuu.... a napelemes kisrobottól a gigantikus plüsskaméleonig minden. A kultúrsokkot egy pubban vezettük le egy korrekt hamburger és sör / cider keretében...

Holnap megyek Greenwichbe!!!!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr291890912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása