haladok

 2009.10.27. 13:46

Befejeztem érdemi munkálkodásomat a hazai jogásztársadalom részeként, bár nem csukható ki, hogy lesz folytatása. "Felszabadulásom" óta leginkább a családommal és a barátaimmal találkozom, bár - amint azt Dórika olyan találóan megjegyezte - nem a Holdra megyek... Ő csak tudja, 2 évig élt Heidelbergben.

A pakolás még a fejemben sem tart sehol, leginkább az őskáosz uralkodik odabenn, de nincs kétségem afelől, hogy születik ebből valami egészen remek dolog.

Nagyon köszönöm a kommenteket, jó tudni, hogy mellettem vagytok.

Vasárnap a Művészetek Palotájában voltam egy egészen különleges koncerten (Hilliard Ensemble & Arditti quartett).. nem tudom megállni, h ne említsem meg, pedig zenéről csak annyit szabad, mint ízlésekről... mindenesetre nekem nagyon tetszett, a régizene része nyilvánvalóan, Hilliardék ebben utolérhetetlenek, a modern komolyzene meg még engem is meglepett. Mármint abban, hogy tetszett, erre eddig nemigen volt példa. Az első részben játszott darabot én akármelyik westernfilm-rendező helyében azonnali hatállyal lenyúlnám...

Arra kérnék mindenkit, hogy novemberben, ha teheti, csattogjon el Jordi Savall koncertjére helyettem is. A feleségével és az együttesükkel érkezik, én a lányuk hagját is nagyon szeretem (Arianna Savall, tessenek csak ráguglizni...).Operaszeretőknek pedig Edita Gruberova ugyancsak novemberi koncertje kötelező. Nagyon sajnálom, h én nem tudok menni. Szombaton este adta kedvenc zenecsatornám a Rigolettót, amiben Pavarottival énekelt. Hátborzongatóan szép volt. (a sminkek meg csak egyszerűen hátborzongatóak, így jár, akit 40 körül 18-nak sminkelnek....)

Tessenek változatlanul szurkolni, én ragyogok, mint aki lenyelt egy százas égőt, meg izgulok annak rendje szerint.....

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr761478832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kicsifolt 2009.10.29. 10:14:29

Szia!
Jól elolvastam az irományaidat. :-) Köszi, hogy megosztod a kalandokat velünk itthon maradt szegény halandókkal. :-) ( A regisztrációmmal volt egy kis gond, így lettem elnevezve egyik cicámról :-) )
Igyekszem folyamatosan olvasni.
Nagyon fogsz hiányozni! (Mindig Téged akarlak a telefonhoz kérni ...)
Ha este nem tudunk odaérni, még egyszer bocs!
Puszi!
Eszter
süti beállítások módosítása