köszönet

 2009.10.30. 14:45

A tegnap estéért. Néhány olyan emberrel tölthettem együtt egy remek estét, akikkel nap mint nap dolgoztam éveken át, de nem közvetlen munkatársként, hanem ők mind az egyik ügyfélnél dolgoznak. Köszönet azért a sok kedvességért és odafigyelésért, amit kaptam tőlük, azért a rengeteg segítségért, amit az elmúlt évek során adtak. Könyv nélkül is tudni fogom őket, kívülről....

Ma reggel leadtam a kamarában az ügyvédi igazolványomat, ergo rövidesen törölni fognak. Furcsa érzés volt, egyszerre felszabadító és szorongó. Mégiscsak egy közeg része voltam itt (ahogyan anno az egyetemen), hasonló érdeklődésű, de különböző emberek (ld előbb). Most sincs munkám, ahogyan diploma után sem volt (rögtön) és megint a semmibe ugrok fejest egy nagy elhatározással.

Sikerüljön olyan jól, ahogy az elmúlt 10 év... :-)

Gyakorlatilag mindent összeszedtem már, egyelőre őskáosz van a lakásban - de én átlátok rajta! :-) Ma pakolás, este buli vagy hasonló, mert Eszterkétől is el kell köszönnöm. Holnap reggel összecuccol, barátnémék értem jönnek, leszállítanak a repelőtérre, aztán huss.

Ez a nap sem telhet el kulturális ajánló nélkül.... Sajnálom, ez alighanem így marad életem végéig... :-) Tehát: november 6. Millenáris: Mari Boine. Tessék google-t is nézni, voltam a MűPában tavaly a koncertjén, hatalmas élmény volt! (még jobb volt az őt követő Tinariwen, de őket télleg tessenek lenyomozni... megéri.)

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr721486829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása