salak

 2009.12.02. 11:26

El sem tudnam sorolni, mennyi minden marad ki itt az eletembol, ami otthon megvolt es itt nem a kenyelmi kerdesekre gondolok (holott gondolhatnek arra is), hanem a zenere es a teniszre. Tartozom egy toredelmes vallomassal. Azt hittem ezek nelkul nincs elet - Extra Hungariam non est vita, si est vita, non est ita.

Ami azt illeti, van. (Extra Hungariam is....)

Ma eloszor voltam annyira kevesse leterhelt, hogy

ad 1) felkoccantam az ES honlapjara olvasatni kicsit

ad 2) meglatogattam regi kedvencemet, a salakblogot.

Erdemes volt.

Kedvelem Megyesi Gusztav irasait (is), de sajnos a mai napi poenversenyt kiutessel nyerte a salakblog az alabbi szosszenettel (Bordin irta, o az egyik blogger): "Először arra gondoltam, hogy megírom, miként vált a Salakblog szerkesztősége kétszemélyi felelőssé, amiért Magyarországon nem lehet rózsaszín füzetbekötőpapírt kapni Rafás mintával, de az események keresztülhúzták a számításaimat."

Ez csunyan ut. Ha valaki netalantan latna ilyet, nekem feltetlenul vegyen!!!!! Meg most is sirva rohogok....

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr991568458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jog-ász 2009.12.02. 18:53:11

el is felejtettem hogy szereted a teniszt te is:)) miért is nem együtt rajongtunk mi anno?:))

picasaweb.google.com/farkaskoala
süti beállítások módosítása