Back on track

 2009.12.10. 12:42

Vissza a regi kerekvagasba. Kimaradok ket napra az iskolatarsak eletebol, erre mekkora dramak zajlanak itt kerem szepen. Diego beleszerelmesedett az egyik japan kislanyba, ezert Akeminek ma egy "spontan" ebedet kell szerveznie, ahol amugy mellekesen talalkozik a leanka es Diego (medve anyam, ezek mind felnott emberek amugy... mi a turoert nem tudja elhivni egy randira a kislanyt???? nagyon odivatu vagyok, azt hiszem). Akemi ezert szepen megkert, hogy csatlakozzam hozzajuk, nekem o is baratom es Diego is, igy talan kevesbe lesz faramuci a helyzet. Vidam, tiszta Baratok kozt / Melrose place...

Megfazas javul, eszem koptetot, ugy hangzom, mint egy idult tudobeteg husz evi szurotlen Symphonia utan. (Ezt csak az aggodok megnyugtatasa vegett kozoltem. Remelem, most megnyugodtak. :))

Ma bementem (vegre!!!) a Piccadillyn levo 5szintes Waterstones konyvesboltba. Es nem mondom meg, mit vettem, mert kariaji.... hehh.... de nagyon vicces, nekem mar most tetszik. Aki kapja, nagyon csunyan fog rohogni / ram nezni es sokaig fog miatta (a legkevesbe sem visszafogott stilusban) szidalmazni, de mindekozben nagyon - nagyon fog neki orulni, mert tudja, hogy fontos nekem es nem felejtem el...

Az elozo posthoz kapcsolodoan irtam, de ha valaki netan nem olvasta volna, 21-en erkezem haza, jo keson, ejfel elott. Ki kell kecmeregnem Leanyfalura apuekhoz, mert atmenetihontalan vagyok, a lakasomat ugyanis kedves baratnem es az o baratai hasznaljak (egeszsegukre), ami nem baj, eleg soka eltem roghoz kotve, hogy tessen ez a ciganyelet, ami most van. Gyanithatoan 24-en vagy 25-en Szegedre megyek, ahonnan a ra kovetkezo napon jovok vissza, mert 27-en kora reggel jovok vissza a kies Londonba. Meglehetosen surunek igerkezik ez a rovidke ido, ezert kerem mindenki segitseget es megerteset, hogy lathassalak Benneteket.

It`s getting to look a lot like Christmaaaaas.... traallalallallaaaaaa, mindenhol karacsonyi dalok szolnak, de nem olyan gusztustalan modon, ahogy otthon szokott, pl se a Jingle Bellst, se a Last Christmast meg nem hallottam. Viszont lehet menni occsoer karacsonyi templomi dalokat hallgatni, ha valakinek ehhez van kedve. Itt nemzeti sport ezek eneklese.

Jovo tavasszal Fra Angelico es Leonardo - rajzokbol lesz kiallitas a British Museumban! En szoltam..

Vasarnap meg Liverpool - Arsenal meccs. Hajra Ancsa! Itt valami 2:1-et lattam egy fogadoiroda kirakataban irva, meg olyat is, hogy Fabregas rugja az elso golt.

 P.S. ma delutan Hell`s Kitchen hogyvolt a hogyvolton....!!!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr521588035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Póniló 2009.12.10. 15:04:05

Sajnos a Pool nagyon gyengen muzsikal mostanaban, de a remeny hal meg utoljara. valahogy minket is zsufolj be a programodba, ugyan sajnos munkaidohoz vagyunk kotve de egy molyirtas/forralt bor/forro csoki/barmi azert belefer :-)
süti beállítások módosítása