aranyvasárnap bicegősen

 2009.12.20. 21:04

Száguldani fogok alighanem odahaza... persze mindig más fog szállitmányozni, hol apuék kocsival, hol a vonat. A lábam egyre jobb, már spanyolcsimma nélkül is tudok bicegni, de ezt egyelőre csak itthon gyakorlom. Szombaton nem mentem sehova, mákos bejglit sütöttem a fiúknak. Szénné égett a teteje. Lekapartam, ők meg megették a bejglit, még vmi maradék talán van :))))

Ma Misivel kerekedtünk fel, elmentünk a Portobello Roadra a bolha- és egyéb piacra, mert kinéztem Karácsonyra valami nagyon tuti ajándékot. Utána meglátogattuk a nagyonolcsó könyvesboltot, majd elmetróztunk a Piccadillyre a kedvenc ötemeletes Waterstones könyvesboltomba tankönyvekért. Misinek is nagyon tetszett, megittunk egy remek lattét a kávézóban, beszélgettünk, majd hazamentünk.

Nagyon elfáradtam. Csodás nap volt.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr441611752

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása