duplum

 2009.12.30. 18:59

Elnézést az ismétlésért, kölcsöngépen dolgozom és lassú a net.

Ma szembesülhettem a környék komplett bentlakó faunájával, úgy is mint 1 azaz egy darab svábbogár (6 cm körüli méretben), továbbá 1 azaz egy darab egér (kicsi, 10 cm körüli). Egy élmény volt. Misi tájékoztatott, hogy az egér hasznos jószág és amúgy is csak egy lakik a házban és nem hozza a barátait, nincs mitől tartani. Lévén harcos állatbarát (és vega) a svábogarat ő reggel ugyan látta, de otthagyta a kádban, hadd örüljön az életnek. Hát én ennél jóval kevésbé voltam buddhista szellem, igaz, nem sk iktattam a jószágot, hanem Csabát kértem meg. Mentségemre legyen mondva, én arra kértem, hogy az ablakon dobja ki, ő meg lehúzta a vécén. Az egérrel nem csináltunk semmit.

Mosógépünk meghalt, de lett másik. Az csak kicsit penészes... de lezavartunk rajta egy 95 fokos mosást, hátha segít a dolgon valamicskét.

Csupa esemény és öröm az élet. Holnap szilveszter!

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr251633472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása