Már hetekkel – hónapokkal – korábban illett volna megtennem (amint arra Teri barátném fel is hívta a figyelmem akkor is és most is és teljes joggal). Tehát: a tegnap érkezett vizsgaeredmény és a mögötte álló nyelvtudás nem jöhetett volna létre Pálos Ildikó tanárnő (gimnáziumi angoltanárnőm) munkája és személyisége nélkül. Valamennyi valaha volt tanárom közül számomra ő a legkedvesebb; nemcsak tanárnak, hanem embernek is kivételes. Köszönet mindenért, amit kaptam tőle.


 

Egyéb


 

Tartok tőle, hogy a képességeimről nincs egészen reális képem (hogy finom legyek). Az eredmény egyetlen embert lepett meg: engem. Na jó, azt eddig is sejtettem, hogy a hozzám mérhető intellektus luxus ebben a világban… szerénység ide vagy oda, nagyon örülök és büszke vagyok magamra. Mielőtt aggódó emilekben óhajtana megnyugtatni a nagyérdemű, hogy azért nem születtem Einsteinnek, tudatom mindenkivel: ismert előttem ez a körülmény. De ettől még a tudásom is tény….. teszek az öndícsérettel kapcsolatos bölcsességekre, ma én vagyok a király!


 

További aggályom, hogy az általam jó ideje szemmel tartott, fokozott (khmm..) érdeklődéssel övezett lakótársam, noha kedves velem, meg figyelmes, nem szentel kiemelt figyelmet nekem. Szomorú ez. Nem olvassa a blogot, de ha mégis és nem ismerne magára, elárulom, hogy vele még a pálinkát is élmény meginni, főleg kettesben. Túlfejlett verbálképességem jellemzően csődöt mond, ha éreztetném egy férfival, hogy ÉRDEKEL. Vagy csak egyszerűen nem viszonozza.


 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr761633399

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jog-ász 2009.12.30. 22:51:18

rúgd se..be, szeritnem észreveszi:)

Petta 2009.12.31. 13:19:18

:) tartok tőle, hogy nem a kívánt hatást érném el vele... Igaz, néha erősen óvodában érzem magam, lehet, csak azért nem húzták meg eddig a copfom, mert nincs????

jog-ász 2009.12.31. 14:38:55

mi férfiak:)gyámoltalanok vagyunk, le kell vennni a lábunkról, annyira emancipáltattunk hogy rá kell kapcsolnod ezerrel:)

Petta 2010.01.04. 14:13:52

Na ne maaaaaar.... ez nagyon gyenge duma... Pasik sux..... :D
süti beállítások módosítása