statisztálkodás pimaszul

 2010.02.19. 22:58

Hát ma hivatalosan is pimasznak nyilváníttattam barátné által. Igaza volt, de egyben igen jól is szórakoztunk.

A Battersea parkba mentünk sétálni délután, épp komótosan kóvályogtunk, amikor egy kupac kamion meg egyéb felszerelés tűnt a szemünkbe, nyilvánvalóan valami forgatás közelébe tévedtünk. Közelebb mentünk, kíváncsiskodni. Teri megállt kissé távolabb, de én közelebb pofátlankodtam és mennyire megérte!!! Jön Rendezőember, h húzódjak arrébb, fel se tűnt neki, h én most ott mi / ki vagyok (vagy nem). Gyorsan kiderült az is, mit forgatnak: Jamie Oliver következő reklámját a Sainsbury's számára. A sztori igen bonyolult és persze végtelenül spontán és valószerű: Jamie egy tálca hurkakolbászmiegymással sétál a parkban és a szembejövő futókat próbálja meg evésre bírni.

Mit ad isten, épp a forgatás végére sikerült odaérni, csapó, csomagoljunk, Jamie autogramokat osztogatott meg fotózkodott, laza volt és normális, semmi fakszni. Be kell valljam, engem jobban érdekelt a megpakolt asztal.... ha már Jamie forgat, milyen lehet a kaja?????

Teri el se hitte, h voltam olyan pimasz, h minden fenntartás nélkül odasétáltam az asztalhoz, elvegyültem a többi statiszta közé és szendvicsekkel tértem vissza... aztán végigettük a menüt..:)))

A téma tehát a hurka / kolbász / hús volt, szendvicsben akár krém formájában akár pulykamellbe töltve és felszeletelve (mondjuk, a lazacos szendvics nem illett a logikába), aztán kis töltött (sós) aprósüteményeket, kolbászkákat halmoztak tálcákra, mustárokkal, egyéb szmötyikkel... megint másutt édes sütemények, a gyümölcsös fánk és a citromtorta pazar volt, a szilvalekváros töltött leveles tészta is remek, volt gyümölcskenyér is, de nem bírtam mindent megkóstolni... :)))) gyümölcsöstálak, tele mangóval, dinnyével, kiwiwel, stb....

innivaló nem volt :))))

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr421774862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Póniló 2010.02.20. 14:12:15

ugyes vagy :-)
es milyen volt a kaja? mert a hurka kolbász sainsbury's (vagy akar angol) modra nem feltetlenul hangzik jol... az aprosutik inkabb hazai palya nekik :-)

Petta 2010.02.20. 17:09:37

A hurka felejthető volt, magában és pulykamellbe töltve is, a lilahagymás sajtkrém annál kellemesebb meglepetst okozott, sokmagos, teljes kiőrlésű kenyérben, salátával.
süti beállítások módosítása