az en formam

 2009.11.12. 14:20

Hat hoztam, ugyesen. Olyan taknyos vagyok, amennyire csak lehetek. Feltehetoen a szurkeallomanyomat is learnyekolja a problema, mert mar tegnap este sem voltam kepes osszetettebb gondolatok megformalasara. Ma se nagyon, szerencsere az oraimnak vege mara. Gondoltam, h hazamegyek, lefekszem, de egyreszt nincs otthon senki (aki beengedne es nincs kulcsom se, gyk), masreszt egyfolytaban azon korholnam magam, h holmi megfazas miatt kihagyom a mai konyvtarazast (talan), meg este a kocsmazast (szo sem lehet rola).

Mindemellett nincs kicsukva, h igy lesz. De nagy mennyisegu C-vitamint adagolok, reggel tabletta, most meg vizben oldodo akarmibarmiegyeb formajaban. (Naugye....). Most majd kiderul, mit tud a Beres - csepp 100 haton, szedem idotlen idok ota es nem voltam beteg, hat kivancsi vagyok, ez a kor mennyi ido alatt szalad rajtam at.

Tegnapi nap rezumeje: eltelt huszonegynehany ev, de van, ami nem valtozik, ma is ugyanolyan streber vagyok, mint annak idejen. Asszem ezen mar nemigen lehet segiteni. De legalabb most idoben eszrevettem, ahogy azt is, h Pierre, a tanar nem dijazza. Szoval pofabefogo uzemmodban mukodom az orakon. ......... nehez. (es szeretnem, ha nem teccenenek otthon fetrengeni most a rohogestol, okes????? nekem ez igenis megterhelo.)

Nemsoka vegeznek a tobbiek, akiknek meg orajuk van, aztan vmit intezunk a hetvege ugyeben, Windsor rulez!!!!!!!!

Teri tegnap nekem adta az egyik vodafonos SIM-kartyajat, nagy orommel betettem a teloba, erre nem mukodik. Most kereshetek itt vmi vodat, hogy aggyanak ma` ugyan nekem egy kompatibilis brit teloszamot, lecike... Szoval ez se jott ossze. Meg a vizsgajelentkezes is itt a nyakamon, idom sincs betegnek lenni. Szunetben kirongyoltam a Bootsba (a helyi DM) es ipari mennyisegu zsebkendovel szerelkeztem fel.

Azert, h ma se maradjatok fontos tudnivalok nelkul, es hogy a szerencsere is kiterjunk a szerencsetlensegben, ma olyasvalamirol essek szo, ami gyalog magyar pogar szamara nem kicsit szokatlan errefele: a szagok. Az egy baleset, h a londoni szmognak eleve mas a szaga, mint a pestinek, de az emberek! Gyerekek.... igyekszem politikailag korrektul fogalmazni, de gyanitom, nem nagyon fog menni. Szoval reggel a metro egy erzekeny szaglasu embernek otthon sem kejutazas, de itt komplett tortura. Telen is. Nem az oroszlan (vagy ember) szag miatt, hanem mert egy indiai etterem komplett etlapja lerajzolhato belole. Vagy egy pakisztanie. Nem bantasbol, nem(csak) a mosakodassal kapcsolatos ellenerzesrol van szo egyeseknel, ami ugye abszolut egyeni, hanem arrol, hogy ezek az emberek szamukra termeszetes modon elnek egy (nekem) ennyire eros szagu kozegben, mindenuk atveszi, persze. En meg csendesen beesem a sarokba, mert meg nathasan is mellbevago tud lenni a napi currydozis. Mindenesetre ma vagy tul koran mentem iskolaba vagy tul nathas vagyok, mert nem ert ilyen termeszetu inzultus.

A masik nelkulozhetetlen informacio mindenkinek, aki brit foldre ohajtja helyezni az o sajat labait: tessek hozzaszokni az elkepesztoen szuk es ugyanakkor igen meredek lepcsokhoz. Van a dolognak elonye is persze, az ember (khm) hatsoja es combja nyilvan szepen formalodik es izmosodik, de konkretan az eletemet feltem es a testi epsegemet, valahanyszor le kell mennem egy ilyen lepcson. Ezert is jo muzeumba jarni, ott szelesek a lepcsok. :)))

Kezd megfajdulni itt a fejem, bekoccanok a konyvtarba. Es hagyjuk a regi poent, h mindenkinek az faj, ami a leggyengebb, ha lehet.

Csok.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr781520223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása