update

 2009.12.01. 19:46

Elnezest mindenkitol, egy ideje nem jelentkeztem. Koszonom mindenesetre a megkereseseket, nem vesztem el es nagyon at sem alakultam.

A mult het nagyon mozgalmasra sikeredett, igyekszem otthon osszefoglalni.

Diohejban: van uj szallasom, szombaton atkoltoztem, nem kicsit vicces a dolog, mert a hazban 10 fiu lakik, meg meg egy lany rajtam kivul, eddig nem volt semmilyen konfliktus, tudtommal.

Hetfon megvolt a tb-s interju, minden rendben ment.

Taknyos vagyok megint, el kell kezdenem sportolni. Beres - csepp ide vagy oda, az immunrendszeremnek meg kell szoknia ezt a bekaknak valo idot.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr641567111

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása