Gatwick sux

 2009.12.23. 00:00

Nahát kérem. Egy újabb nem píszí post.  Nyilván oka a dolognak a bruttó 3 óra alvás, amit az elmúlt 36 órában összesen abszolváltam, de egyebek is bőven, ld alább.

Gyalogpógár (én) kikoccan békésen metróval Fulham Broadwayhoz hétfő délután, mondván, van időm, de legyünk ott időben, 14.15re odaér 14.35 helyett. Kisbusz jön időben, de nem az enyim, hanem az eggyel korábbi (14.10es), hmmm... Enyim 14.50re odaér, addig szakadó eső. Becuccol, elindul, zsír. Az autópályáig, ahol lassul, lassul, megáll a forgalom. Szakad a hó, semmit nem lát a sofőr a párás ablakon át, én is csak a mellettem elszáguldó kamionokat érzékelem, majd a kisbusz  csúszkálását: nyári gumival autópályán tükörjégen!!!... Két csendes ima közt sms Terinek, nézzen rá a weboldalra, mi van GAtwicken: Reptér lezárva, de járat időben indul. (Némi ellentmondást érzékelek, de nyugodt vagyok és nem kötözködöm. Majd a reptéren..)

Röpke másfél órás késéssel (ugyan kérem..) fél 6ra megérkeztem egészben a Gatwickre. Örültem, de nem sokáig, becsekkolásnál kedvesen közlik a SCHEDULED gépről, hogy mellesleg 2 óra késéssel indul. Khmm. Értem én, 2 centi hó az 2 centi hó, de nem ekkora hűhó...?? Vajon Alsó - Szibériában hogyan repülnek? Elküldeném a staffot némi tanulmányútra úgy novembertől márciusig...

Oké, 2 óra lauf. Kajáltam, vásálgattam, tüttyögtem. két óra múlva lekiösmeretesen odaügettem a kijelző elé, hogy akkor mellik kapu is? Hát aszongyahogy indulás nem 19.30, hanem 20.30., de a kapu csak 20.57kor nyílik. akkorezmosthogy????? Érjem utól, ha tudom, gondolom....

Este 8kor hervasztó megoldás érkezik, kapu 21.30, indulás 22.30. Ebből az lett, hogy 22.10kor lincshangulatban molesztálta az órák óta üres recepcióspultot az itthagyott magyarság (easyék összes gépét törölték, BA ment, mint  karikacsapás, valami érthetetlen okból a Quatar Airlines dubai járata is, felfoghatatlan, miért...), csak a nyomorult magyarok hesszeltek ott, mint a hajléktalanok, minden üzlet, étterem addigra bezárt (indok: Hó van! Kérdésem: Hol???). 

Bácsika előkerül, aszongya 101es kapu. Remek, jó 15 perc gyalog, az én lábamnak ideális. De! Amint azt már kifejtettem egyszer: vannak még úriemberek. Tolókocsiba ültem és egy magyar fiú végigtolt a terepen. Hogy este 22.25re odaérjünk és ott üljünk további majd másfél órán át egy árva info nélkül. Lehetett ezeknek könyörögni, velük ordibálni, lepergett minden.  Sokadik ordítozás után éjféltájt beültettek a MALÉV weboldala szerint órák óta leszállt gépbe. Nos, itt további órákat töltöttünk, ismét info nélkül a Gatwick részéről. Annyit lehetett tudni (a maléves sztyuviktól) , hogy a földi kiszolgálószemélyzet nem szedte még ki az érkezett utasok bőröndjeit (nyomorultak este 8 - 9 óta várták..) és nem pakolták be a mieinket. Erre úgy fél 2 - 2 közt került sor. Ekkor 8 órája voltam a reptéren...  Ezt a lélektani pillanatot választotta a Gatwick arra, hogy a járatunkat "TÖRÖLT"nek nyilvánítsa és ezt a weben is közzétegye. Innen gyorsan zajlottak az események. Utas rokona meglátta, telefont utasnak, aki lélekszakadva rongyolt kapitányhoz, hogy miaf..van? Kapitánynak elgurult a gyógyszere, irányítótoronnyal keresetlen párbeszédet folytatott, majd felszállt és behozott vagy egy órát a késésből.  

 Tanulság 1. No Gatwick

Tanulság 2. Hátszéllel lehet 1 óra 40 is az a 2 óra 35 perc....

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr731617046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása