THX

 2009.12.23. 00:51

 A mai napért. Mert az exirodában is örvendtek nekem (a látszat ellenére nem felejtettem el, milyen itt élni, csak nem szívesen emlékszem rá), meg a kedvenc vállalatomnál is, ahonnan ugyan komment nem jött, de várom....:))))

A mojirtás igen sikeres volt. Misi tiszteletére 2 Mai Tai is becsúszott, húúhh..... Vajon a karamellát elhozta valaki? Nem emlékszem tisztán a részletekre.... 

26-án este tehát Activity party nálam, lányok jönnek, lehet, hogy egy felettébb csinos brazil fiatalemberrel is bővül a kör, ha Osvaldo még itt lesz aznap:))

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr881617115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fufó 2009.12.23. 22:35:23

Úgy irigylek mindenkit, akikkel találkoztál a VB-nél...pont most nem dolgoztam...de talán megbocsátható, mert a 2.házassági évfordulónk volt, és ezért szabin vagyunk/voltunk. :-)
Még hívlak, hogy hogyan tudunk összefutni, mert a "régi" ajándékod már nagyon vár Téged...én pedig köszönöm a Tiédet, bár majd csak a két ünnep között találkozom vele...:-) Boldog karácsonyt! Puszi!

Fufó 2009.12.27. 11:30:01

Pettám!
Bocs, hogy csak most jelentkezem, de tovább maradtunk apunál a tervezettnél, ugyanis elszállt a fékünk...nem mertünk hazaindulni. De most az uram talált egy nyitva lévő autósboltot, úgyhogy megszereli a kocsit. Csak éppen valószínűleg Te már úton vagy "haza" a messzi Angliába...
Remélem, hogy a visszautad jobb lesz mint az ideutad volt!
Sok puszi!
E.

Petta 2009.12.29. 13:36:05

@Fufó: Jajszegény! Remélem, a kocsi azóta megszerelődött és minden rendben. Visszaértem egészben, minden rendben. Boldog Ünnepeket és Új Évet Nektek!!!

Fufó 2009.12.29. 14:31:13

@Petta: Megszerelte az uram a kocsit, műkszik, de úgy tűnik, az idén gyűjteni kell egy kevésbé idősre. :-(
Örülök, hogy minden rendben, és megérkeztél. Én is megkaptam a VF magazint. A kedvencem nagyon tetszik bent, de az angolomon van még mit csiszolni, hogy értsem a dolgokat. :-) De rajta vagyok az ügyön.
Neked is BUÉK!
süti beállítások módosítása