vizsgaeredmény és BÚÉK

 2009.12.29. 13:33

Hahó, lehet gratulálni! 8.0 az eredmény, ami NAGYON jó!!!!!!! Ma írt Réka, megjött végre a levél tőlük. Jobb lett, mint vártam, nagyon örülök!

A visszautam zökkenő- és késésmentes volt, délben már itt voltam a házban, a fiúk körbeörültek, azóta végigbeszéltük, ki mi jót (nem) csinált az ünnepek alatt.

Tegnap meglátogattam Teri barátnémet, tényleg nagyon szép a szobája, és a karácsonyfája is. Tojáslikőrt ittunk, kellemes volt, de messze nem olyan finom, mint amilyet én csináltam tavaly. :)))) Apropó, a kökényes gin remek lett (és nagyon ütős), sajnálhatod, Ancsa, hogy nem tudtál eljönni, mi mindenesetre nagyon sajnáltuk. Eszterke és Dórika is eljött, Esztinek nagy gratula, hogy azóta se (3 hónapja?) gyújtott rá és a kitartás mellett ugyanannyi boldogságot kívánok neki, mint amennyi belőle sugárzott, gyakorlatilag ragyogott a nő... :))))))) bevált az "alacsony" :))))

Mindenkinek Boldog Új Évet Kívánok ezúton is!!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr41630330

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fufó 2009.12.29. 14:32:22

Az előbb nem gratuláltam. Szóval gratulálok!
Nagyon ügyes és okos vagy!!!
Puszi!

Póniló 2009.12.29. 17:24:28

Hat, nagyon gratulalok, nem tom ugyan a 8.0 mit jelent, de ha te mondod, akkor biztos nagyon jo :-) Szoval nagy gratula neked!!!!
Orulok, hogy jol sikerult a buli, sajnalom, hogy nem tudtam menni, de igy alakult tortenelmileg.
Ja, és BUÉK!!!
pusz
ps: ha jot akarsz magadnak, nem menj tuzijatekot nezni szilveszterkor a parlamenthez.

jog-ász 2009.12.30. 15:33:26

boldog uj évet, és fogyást a kaják után:)
csak beszurom ide a követekező cikket, biztos emlékszelmég:), érdemes "megkönnyezni":):(

index.hu/kultur/klassz/2009/12/30/kreten_magazin_elt_15_evet/

halaszp.blogspot.com/

Petta 2009.12.30. 18:44:57

@Póniló: A 8.0 nagyon jó, a max a 9.0, az már az anyanyelvi beszélő.... :)
Zsír, Parlament, jegyeztem.
BÚÉK

Petta 2009.12.30. 18:48:19

@jog-ász: Jaj már hogyne emlékeznék!!! El is morzsoltam egy könnycseppet, RIP Kretén magazin.... anno alkotmányjog előadásokon olvastuk, szegény Charlie.... :)))))

jog-ász 2009.12.30. 22:49:01

a pitbull-csiga keresztezés tetszett nagyon anno, broááf:)

Petta 2009.12.31. 13:20:35

nekem a "mégis inkább pék szeretnék lenni" - vonal maradt meg örök emlékül, de ettől még feltétlenül broááááf.... :))

Póniló 2009.12.31. 14:36:25

@Petta:
visszneztem, mit irtam, mert ugy tunt, talan felreerted. NE menj tuzijatekot nezni. hacsak nem vagy tobb ora varakozasra, es utana egy maratoni gyaloglasra az elso mukodo metroallomasig.
süti beállítások módosítása