beugras

 2009.11.02. 16:40

Nos Feleim....

Mostan telleg csak beugrottam, megnyugtatni az esetleg aggodokat, h egeszben ideertem, megkuzdottem a metroval es a brit klaviaturaval (utobbi lenyegesen nehezebb, nem vannak rajt` ekezetek, osszevissza vannak a betuk, fuj). A suli remek, komplett idoutazas... visszaugrottam vagy 15 evet, oriasi!

Tegnap meg a fogado csaladot ismerhettem meg.. jo fejnek tunnek, a kaja is oke.. :)

Minden nap akad vmi, ami neheziti az eletet, de legalabb zajlik... most rohanok inni egy teat! :)))))))))) Meg jovok, pusz mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr231493456

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Póniló 2009.11.02. 17:57:02

Szia! Nagyon vártuk már az első helyszíni beszámolót (azt reméltem, a napi kínai mellé - ami ma nem is kínai volt, hanem fasírt - már olvashatom, de oda se neki). Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy örülünk, hogy épségben megérkeztél, és hogy pozitívak az első benyomások :-)
Kommentet mindig ékezetek nélkül írok,most is csak a te kedvedért, nehogy elfelejtsd őket (azt nem vállalom, hogy felcserélem a z-t az y-nal :-))
Aztán ne hanyagolj minket, legyen mit olvasnunk. Érezd jól magad!!!
süti beállítások módosítása