:)

 2009.12.15. 12:11

Tegnap megtekinthettem a röntgenfelvételt is, a doki mutogatta a törést, én isten bizony az égvilágon semmit se láttam, csak a lábfejem csontjait, de mind egyben volt... :)

Ma viszont főzni fogok. Végre rendes kaja!  (Remélem, mert az itteni hozzávalók okoztak már meglepetést...) Csaba elment a bevásárlólistámmal... szegény... egy hős...

Nyugi. Figyelek a lábamra....

A bejegyzés trackback címe:

https://londoneye.blog.hu/api/trackback/id/tr361599528

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avicenna35 2009.12.16. 15:17:28

Nem minden egyben ami látszik :)

Póniló 2009.12.17. 12:46:51

A netes kerteszkedes temahoz :-)
Ma mentem kedvenc kozlekedesi vallalatunkhoz, es a vilin egy csaj remult hangon hivta fel a valakijet, hogy uristen, nem er haza n11-re, ugyhogy szedje mar le a rizst, es ultessen ujat helyette. Eloszor nem esett le mirol beszel, de amikor jelszokat kezdett emlegetni, akkor jot rotyogtem magamban :-)
süti beállítások módosítása